***Wonderful Joy of Life***

By: Mrs Megat aka Jue

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 12-May-2008 00:09 Email | Share | Bookmark
I'm touched....

 
6/5/08.....balik dari sek a.long ckp kat aku...
a.long : mama, ari khamis nti adam nak duit tau, RM2.30....
Adam nak beli sesuatu....tp rahsia la...tak boleh bgtau
mama : rahsia apa plak????
a.long : Ada la....mana boleh bgtau (masa ni aku dpt agak dah dia nak beli apa)
mama nak apa??? mama nak sampul surat ker.....coklat ker....bekas....
mama : mana la mama tau, iku a.long la....
a.long : Adam rasa nak bg sampul surat ngan coklat la..................
...........................................................................
(dlm hati aku tak tahan nak tegelak sbb rahsia dia dah tak jd rahsia)

8/5/08......balik dr sek, masuk jer dlm keta....
a.long : mama nak skrg ker????
mama : apa dia????
a.long : yg Adam ckp tu la.....(sambil bukak beg sek dia, pas tu bawak kuar apa yg
dia beli)
nah....tuk mama...
mama : nape a.long bg mama ni????
a.long : Adam bg sbb Adam syg kat mama la.... (aku pun terus peluk dia...
tesentuh gak ati aku atas appreciation dia tu)

So....sempena 'HARI IBU'....aku dpt ni dr a.long.... (angah & baby....tak paham lagi....)

hadiah yg tak seberapa....tp ingatan dan penghargaan dia tu yg paling utama....
terima kasih a.long....walaupun a.long kecik lg, tp mama terharu sbb a.long dah belajar untuk appreciate mama......
I LUV U so much....
next, next year....jgn lupa yer...

and....HAPPY MOTHER's DAY to me....


and...not forgotten to my mom....


to all mothers..... HAPPY MOTHER'S DAY.....(telambat skit wish...ketapi aku slow daaa..... )


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net